Producten

Specials

Laadruimtebeveiliging

Kasten en Opbergsystemen van bott VARIO

Wij zijn een gecertificeerd bott VARIO inbouwstation.
Wij ontwerpen en bouwen bedrijfswageninrichtingen die compleet op uw wensen zijn afgestemd. Hierbij leggen wij de nadruk op veiligheid, overzichtelijkheid en efficiëntie.

bott VARIO is een uitgekiend bouwdozen systeem. De modulaire opbouw maakt flexibele en passende inbouwmogelijkheden mogelijk. Uw bedrijfswageninrichting wordt enkel beperkt door de binnenafmetingen van de laadruimte van het voertuig. Een bott VARIO inrichting is de basis voor een georganiseerde en efficiënte mobiele werkplek.

bott VARIO maakt zijn naam waar biedt:

• een hoge mate van flexibiliteit voor individuele toepassingen.
  • voldoet aan de hoogste eisen m.b.t. materialen en gebruiksgemak.
  • voldoet wereldwijd aan de hoogste veiligheidsnormen.
  • is de ideale bedrijfswageninrichting met een uitstekende prijs- /kwaliteitsverhouding.

Ontwikkeling van de kasten en opbergsystemen van bott VARIO kunnen we in 3D voor u tekenen met het programma Configura.

bott VARIO - flexibel, mobiel, comfortabel, robuust, veilig.
En bovendien erg makkelijk in gebruik!

Betimmeringen

• Betimmering beschermt de bus van binnen en zo kunt u de zijwanden gebruiken om werkmateriaal aan te bevestigen. Wij hebben al ervaringen met betimmeringen vanaf 1980 en zijn vaste inrichter voor o.a. BAM, VSM, Volker Stevin Materieel, Atlas Copco, Café Bar Holland, etc.

Dubbele cabines van Snoeks

• Snoeks is leverancier van dubbele cabines voor alle merken bedrijfswagens. Wij zijn verkooppunt van Snoeks en gecertificeerd inbouwstation. Ook zijn wij officieel service partner voor Snoeks. Bekijk hier de productfolders van Snoeks.

Accessoires

• Imperials
  • Sidebars
  • Zwaailampen

Huisstijlontwikkeling

• We bieden een totaaloplossing. Uw huisstijl kunnen we voor u verzorgen. We werken hiervoor samen met gerenommeerde bestikkeraars.

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact op via onderstaand formulier