NIEUWE LOCATIE EN NIEUWE NAAM

Geachte klant,

Met ingang van maandag 2 oktober 2020 zijn wij verhuisd naar een nieuwe locatie en onder een nieuwe naam.

Wat wordt onze nieuwe locatie?

PSB-HAL6 (in het pand van Rob Heijkoop Trading BV)

Heliotroopring 300

3316KG Dordrecht

Wij zitten in HAL 6, oftewel de zesde hal op deze locatie.

Deze hal is te vinden aan het einde van het terrein (gezien vanaf het hek).

Wat wordt onze nieuwe naam?

Aangezien we sinds begin 2019 een apart bedrijfsonderdeel zijn van het bedrijf PSB-bedrijfswageninrichting, zal onze naam veranderen van Bejabo naar PSB Specials.

Wat verandert er voor u?

Bedrijfsvoering

Veel zal er voor u niet veranderen! U kunt namelijk van ons dezelfde gedrevenheid en passie verwachten, als u nu gewend bent. Aan onze bedrijfsvoering zal namelijk niks veranderen. Het meedenken met de klant en het altijd bieden van een maatwerkoplossing op het gebied van bedrijfswageninrichting zal ons doel blijven.

Contact

U kunt met ons in contact komen door ons contactformulier in te vullen of te bellen naar 0180-416699.

Naar contactformulier

Aanmeldprocedure

U kunt, zoals u nu gewend bent, altijd bij ons binnenstappen!

Echter willen we u wel vragen om u altijd aan te melden aan het hek aan de Heliotroopring 300. U kunt u links van het hek aanmelden, door te bellen naar de receptie (knop op paal aan linkerzijde van het hek). Na het aanmelden zal een van de medewerkers van Rob Heijkoop Trading B.V. het hek voor u openen en kunt u doorrijden naar HAL 6. Meldt u altijd aan, ook als het hek al openstaat.

Als u het terrein weer wilt verlaten willen we u vragen om u weer af te melden. U kunt u links van het hek afmelden, door te bellen naar de receptie (knop op paal aan linkerzijde van het hek). Meldt u altijd af, ook als het hek al openstaat.

Als u nog vragen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij staan voor u klaar om deze vragen te beantwoorden!

Met vriendelijke groet,

Management PSB Bedrijfswageninrichting – PSB Specials

Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Neem contact op via onderstaand formulier