Onze producten

Optimaliseer uw werkruimte, wij maken bedrijfswageninrichting op maat. PSB gaat met u op zoek naar de juiste inrichting.

Kunnen wij u ergens mee helpen?

PSB Bedrijfswageninrichting

Bij PSB Bedrijfswageninrichting geloven we in maatwerk, omdat we begrijpen dat elk bedrijf unieke eisen heeft. Of je nu een kleine onderneming bent of deel uitmaakt van een groot bedrijf, wij hebben oplossingen die passen bij jouw specifieke behoeften.

Ontdek de mogelijkheden van een geoptimaliseerde bedrijfswageninrichting en verbeter de manier waarop je werkt. Bij PSB Bedrijfswageninrichting verenigen, zodat jij je kunt concentreren op wat echt belangrijk is: het succes van jouw onderneming.

Laadruimtebetimmering

Vloer-, wand- en deurpanelen, tussenschot

Elk voertuig, elk beroep en elke berijder is anders. Bij PSB kunnen wij aan veel verschillende eisen en wensen voldoen, of het nu gaat om personenauto’s of bedrijfswagens, alle laadruimtebetimmering op maat ontwikkeld en perfect passend in de laadruimte van uw voertuig.

Bedrijfswageninrichting

Maatwerk aluminium en houten bedrijfswageninrichting

Bij PSB is maatwerk 1 van onze kernwaarde, waarmee wij op maat gemaakte oplossingen bieden welke perfect aansluiten bij de behoeften van onze klanten. Onze aluminium en houten bedrijfswageninrichtingen hebben ontelbare mogelijkheden welke ontwikkeld worden op basis van de behoeften van de klant, waardoor een efficiënte en functionele mobiele werkplaats ontstaat in uw voertuig.

230V-installatie in uw voertuig

Mobiele & vaste energievoorziening

Met een krachtige 230V-installatie maakt PSB uw voertuig onafhankelijk van conventionele stroombronnen zoals vaste stopcontacten, generatoren of bouwstroomverdelers; zelfs op locaties waar stroom niet direct beschikbaar is.

Ventilatie

Vloer- & Dakontluchting

Wij leveren diverse beluchtingssystemen welke flexibel kunnen worden toegepast voor zowel beluchting als ontluchting van de laadruimte. Maak naar wens gebruik van de diverse mogelijkheden om de luchtcirculatie in uw voertuig te optimaliseren.

Ladingzekering

Sjorogen, Transportstgen, Bindrail

Ontdek onze uitgebreide oplossingen voor ladingzekeringen. Van innovatieve sjor- en vastzetsystemen tot veilige opbergmogelijkheden – vind de ideale oplossingen voor het veilig transporteren van lading. Ontdek vandaag nog hoe PSB uw ladingbeheer optimaliseert!

Opstaptredes en Sidebars

Veiligheid en bescherming

Opstaptredes op bedrijfswagens vergemakkelijken het in- en uitstappen, vooral bij voertuigen met een verhoogde carrosserie zoals bestelwagens, en dragen bij aan de algemene veiligheid. Sidebars, metalen stangen langs de zijkant van bedrijfswagens gemonteerd, dienen ook als bescherming voor de zijkanten van het voertuig.

Signalering

Verlichting binnen en buiten het voertuig

Wij helpen u uw om veiligheid en zichtbaarheid te vergroten. Het is van belang dat er zowel binnen als buiten het voertuig voldoende (werk)verlichting is om uw werk te kunnen uitvoeren en goed zichtbaar te zijn bij iedere klus, op iedere locatie.

Dubbele cabines

Snoeks / Maatwerk dubbele cabines

PSB bouwt dubbele cabines in alle veelvoorkomende merken bestelwagens. Dubbele cabines welke de gebruiksmogelijkheden van bestelwagens vergroten. Of het nu gaat om een 3-zits of 4-zits bank, glaslookpanelen of een 12V-aansluiting, de mogelijkheden bij onze dubbele cabines zijn eindeloos.

Daktransport

Imperiaals & Dakdragers

In samenwerking met Q-Tech zorgen we ervoor dat uw bedrijfswagen meer wordt dan alleen een voertuig. We transformeren uw bedrijfswagen tot een efficiënte en veilige werkplek.

Laadruimteverwarming

Standkachel

Wij leveren en monteren hoogwaardige standkachels van Eberspächer om uw bestelwagen op de perfecte temperatuur te houden, zelfs voordat u de weg op gaat.

Ritregistratiesysteem

Optimaliseer uw wagenparkbeheer met geavanceerde ritregistratiesystemen voor bedrijfswagens. Volg eenvoudig de gereden kilometers, beheer brandstofkosten en voldoe aan fiscale vereisten. PSB adviseert u graag in de diverse mogelijkheden!

Veiligheid en Hygiëne middelen

Veilig, schoon en fris

Ontdek de vele mogelijkheden, variërend van beschermende uitrusting, reinigingsmiddelen tot een alarmkaart. Kies voor veiligheid, kwaliteit en bescherming – bekijk ons aanbod vandaag nog.

Laadruimtebeveiliging

Uw gereedschappen en materialen veilig opgeborgen

Wij leveren onder andere Carbolt inbraakbeveiliging, DEFA alarmsysteem (klasse II, III of IV) en Gatelock beveiligingssloten.