Werken bij PSB

De meest complete bedrijfswageninrichter van Nederland

Wil jij werken bij het leukste automotive bedrijf van Nederland?

Benieuwd hoe het werkproces van PSB Bedrijfswageninrichting er uit ziet?

Bekijk in de video welke stappen er in ons bedrijf doorlopen worden van aanvraag tot oplevering. PSB Bedrijfswageninrichting biedt al 40 jaar een totaalpakket aan producten en diensten voor de inbouw van bedrijfswagens van alle merken. Zowel grotere fleetowners en autodealers als zzp’ers en mkb’ers kunnen bij ons terecht voor betimmering, inbouw van dubbele cabines, elektronica, accessoires, bedrijfsreclame, voertuigvolgsystemen en nog veel meer.

Doorgroeien binnen PSB

naar Bedrijfswageninrichter

Latif en Arjan zijn begonnen bij PSB Bedrijfswageninrichting als Autopoetser en zijn allebei na een paar jaar doorgegroeid naar de functie van Bedrijfswageninrichter. Ben jij handig en wil je ook werken in de techniek? Solliciteer dan snel! Ervaring in de techniek is niet vereist, wij leiden je op. Bekijk het verhaal van Arjan en Latif in onderstaande video's.

Latif

Doorgegroeid tot Bedrijfswageninrichter

Arjan

Doorgegroeid tot Bedrijfswageninrichter

Wat kun je van ons verwachten?

WERKEN MOET LEUK ZIJN!

Binnen ons bedrijf kom je te werken in een enthousiast en collegiaal team. Naast een serieuze werkhouding vinden wij de sfeer erg belangrijk. Werken moet tenslotte leuk zijn! Als je bent aangenomen zul je deelnemen aan ons introductieprogramma ‘Ik werk bij Amega’  met andere nieuwe collega’s, zo voel jij je snel thuis binnen onze organisatie!

Daarnaast kun je bij ons natuurlijk rekenen op:

• een goed salaris gebaseerd op jouw werkervaring en opleiding.
  • (online) trainingen en goede begeleiding van jouw collega’s.
  • volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen binnen ons bedrijf. Dit kan binnen je eigen functie maar je kunt ook doorgroeien naar een andere functie.
  • een vast contract bij goed functioneren.

PSB Bedrijfswageninrichting video

Timelapse video inrichting bedrijfswagen

PSB Bedrijfswagenrinrichting

In onderstaande video ziet je hoe onze bedrijfswageninrichters de bus van een klant volledig inrichten. Het eindresultaat (zie de tweede video) mag er dan ook zeker zijn.

Timelapse inbouw bus

WeraTool Rebels

Ingerichte bus

PSB Bedrijfswageninrichting