PSB Service & Support

Welkom bij PSB Service & Support

Op zoek naar professionele service en support voor uw bedrijfswageninrichting in Nederland? Ontdek de uitgebreide diensten van PSB Bedrijfswageninrichting.

Welkom bij PSB Service & Support

Voor service op locatie, reparatie en onderhoud

Bij PSB begrijpen we dat uw bedrijfswageninrichting cruciaal is voor het soepel verlopen van uw dagelijkse werkzaamheden. Daarom bieden we uitgebreide service en support om ervoor te zorgen dat uw inrichting te allen tijde in optimale staat verkeert. Of u nu behoefte heeft aan reparaties, onderhoud, aanpassingen, of het monteren van nieuwe accessoires op locatie, ons toegewijde team staat voor u klaar, en dit door heel Nederland.

Het PSB Klantenportaal

Bij PSB streven we naar transparantie en gemak voor onze klanten.

Via het portaal kunt u het hele proces volgen, vanaf het moment van bestellen van de auto tot aan de dag van aflevering. Het klantportaal biedt aanvullende functionaliteiten die we volledig naar uw wensen kunnen aanpassen.

Onze Services op Locatie

Reparatie en Onderhoud

Voor service op locatie, reparaties en onderhoud aan uw bedrijfswageninrichting, kunt u vertrouwen op onze landelijke mobiele servicedienst. Terwijl u of uw medewerkers ononderbroken doorwerken, zorgt PSB voor de benodigde service of aanpassingen ter plaatse. We begrijpen het belang van minimale verstoring van uw activiteiten, en onze service is hierop gericht.